یہ خاتون بد تمیز ہے ۔۔ ٹریفک پولیس اہلکاروں کو گالیاں دینا خاتون کو کیسے مہنگا پڑ گیا؟ ویڈیو وائرل

ہم عوام ہی کہتے ہیں کہ ملک میں قانون نام کی کوئی چیز نہیں لیکن جب قانون حرکت میں آتا ہے تو ہمیں ہی اس سے تکلیف ہوتی ہے بلکل ایسا ہی واقعہ کراچی کے علاقے صدر میں پیش آیا، اس واقعہ کی ویڈیو سوشل میڈیا پر پہنچتے ہی وائرل ہو گئی۔

اس ویڈیو میں ایک کار سوار خاتون تھیں جو کہ سڑک پر تبت سینٹر سے ریگل کی جانب رانگ سائیڈ سے آرہی تھیں جس پر انہیں روکا گیا تو وہ بر ہم ہو گئیں۔

اور ٹریفک پولیس اہلکاروں کو گالیاں دینے لگیں اور برا بھلا کہنے لگیں اس واقعہ کی اطلاع ٹریفک پولیس اہلکاروں نے اپنے سیکشن افسر امیر منہاس کو کر دی جس پر وہ موقع پر پہنچے تو ان کے ساتھ بھی خاتون نے اور انکے ساتھ کار میں سوار مرد نے بھی بہت برا سلوک کیا گیا۔

جس پر امیر منہاس صاحب نے انکی گاڑی لفٹر کی مدد اٹھا کر تھانے لے گئے ، جس وقت گاری اٹھائی گئی تو خاتون کار میں ہی سوار تھیں اور اپنی گا ڑی کو لفٹر پر دیکھ کر حواس کھو بیٹھیں اور پریشانی میں ادھر ادھر دیکھنے لگیں۔مزید یہ کہ کسی فرد کو فون بھی کرتی رہیں۔

یہ واقعہ سوشل میڈیا پر جنگل کی آگ کی طرح پھیل گیا، سوشل میڈیا پر وائرل ویڈیو میں واضح سنا جا سکتا ہے کہ شہری ٹریفک پولیس کے رویہ کی تعریف اور خاتون کی برائی کر رہے ہیں اور یہ بھی بتا رہے ہیں کہ ایک ٹریفک پولیس اہلکارکو انہوں نے چک بھی کاٹا اور گالیاں بھی دیں۔

واضح رہے کہ امیر منہاس کے مطابق خاتون کا چالان کر دیا گیا ہے اور اس کے بعد خاتون نے معافی بھی مانگی ہے اور تحریری معافی نامہ بھی جمع کروا دیا ہے جس پر ان کیخلاف کوئی بھی مزید قانونی کارروائی نہیں کی گئی۔

Visit To News Source
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments