پھپھوند لگ سکتی ہے اور الرجی بھی ہوسکتی ہے۔۔۔ بارش کے دوران کپڑے کیسے سکھائے جائیں؟

کپڑے تو دھلنے ہی ہیں چاہے دھوپ نکلے یا نہیں۔ لیکن بارش کے موسم میں کپڑے دھو کر سکھانا ایک مشکل کام ہے۔ اکثر لوگ بارش کے دنوں میں کپڑے گھر کے اندر سکھاتے ہیں جس سے بہت سی بیماریاں پیدا ہوسکتی ہیں۔ اس آرٹیکل میں آپ کو بتایا جائے گا کہ کپڑے انڈور سکھانے کے کیا نقصانات ہیں اور ان سے کیسے بچا جاسکتا ہے۔

دمہ

کپڑے گھر کے اندر لٹکانے سے گھر کے اندر نمی بڑھ جاتی ہے۔ ایک تحقیق کے مطابق انڈور کپڑے سکھانے سے ہم اپنے گھر کی نمی میں تیس فیصد اضافہ کرلیتے ہیں جو دمے کو بڑھاوا دیتا ہے۔ نیز اگر صرف کی بو بھی نمی میں شامل ہوجائے تو کھانسی کا دورہ پڑ سکتا ہے۔

پھپھوند

انڈور کپڑے سکھانے سے کپڑوں میں فنگس بھی لگ سکتا ہے جو جلد پر مختلف انفیکشن پیدا کرنے کے علاوہ الٹی کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

مختلف بیماریاں

انڈور کپڑے سکھانے سے ردعمل کے طور پر مختلف بیماریاں جنم لے سکتی ہیں جن میں ناک بہنا، کھانسی، چھینکیں آنا، اسکن انفیکشن، سردرد، تھکاوٹ، جلد پر الرجی اور جلن کے علاوہ دمہ شامل ہیں۔

اس کا حل کیا ہے؟

اگر آپ کی واشنگ مشین میں کپڑے خشک کرنے کا آپشن موجود ہے تو اسے استعمال کریں یا اس کے علاوہ کپڑوں کو ایسے کمرے میں سکھائیں جہاں ایک کھڑکی لازمی موجود ہو۔ پنکھا تیز کردیں اور کھڑکی کھول دیں تاکہ صرف اور نمی سوکھ کر باہر نکل جائے۔

Visit To News Source

It can cause fungus and allergies. How to teach clothes during the rain?

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments