اس موٹر سائیکل میں پیٹرول نہیں بلکہ ہوا بھری جاتی ہے ۔۔ جانیے ایسے موٹر سائیکل کے بارے میں جو ایک صوفہ موٹر سائیکل میں بھی تبدیل ہوجاتا ہے مگر کیسے؟

اب بائیک پنچر ہونے یا پیٹرول ڈلوانے کی فکر سے ہو جائیں آزاد کیونکہ اب ایک ایسا موٹر سائیکل آ گیا ہے جسے آپ اپنے چھوٹے سے بیگ میں بھی پیک کر کے کہیں بھی لے جا سکتے ہیں۔

یہ ایک ایسا موٹر سائیکل ہے جو ہے تو الیکٹرک یعنی کہ بجلی سے چلنے والا مگر اس میں ہوا بھری جاتی ہے اور دکھنے میں یوں معلوم ہوتا ہے کہ جیسے پلاسٹک کا ہو۔

اس کی فل بیٹری کے زریعے آپ 15 کلو میٹر تک سفر کر سکتے ہیں اور یہ پلاسٹک کے کپڑے کی طرح دکھنے والی چیز صرف 2 منٹ میں ایک مکمل موٹر سائیکل کی شکل اختیار کر لیتا ہے۔اس انتہائی بہتررین چیز کی تخلیق جاپان کے شہر ٹوکیو میں ہوئی ہے۔

اور اس کے سائنسدان ہیروکی سیٹو کہتے ہیں کہ ہم اسے صوفہ اسٹائل، کرسی اسٹائل اور ہیوی بائیک کے اسٹائل میں تبدیل کر سکتے ہیں۔ ابھی تو اسے زیادہ تر لوگ چھوٹے موٹے کاموں کیلئے استعمال کر رہے ہیں۔

جیسا کہ دفتر کی پارکنگ سے دفتر تک جانے کیلئے، گھر سے ریلوے اسٹیشن جانے کیلئے وغیرہ وغیرہ۔

مزید یہ کہ اب آپ سوچتے ہوں گے کہ یہ چلتا کیسے ہوگا تو اس کیلئے بھی ہم آپکو بتاتے چلیں کہ اگر آپکا موڈ نہیں ہے موٹر سائیکل چلانے کا تو آپ اسے اپنے موبائل میں موجود ایپ کی مدد سے چلا سکتے ہیں۔

یعنی کہ اس پر ایک بٹن موجود ہیں اسے جس جانب کریں گے یہ موٹر سائیکل وہیں چلا جائے گا۔ جبکہ دوسرا طریقہ یہی ہے جیسے عام موٹر سائیکل چلایا جاتا ہے۔

واضح رہے کہ اس چھوٹے سے بیگ میں فٹ ہو جانے والے موٹر سائیکل کی سب سے بڑی خصوصیت یہ ہے کہ اس سے کوئی دھواں نہیں نکلتا بلکہ یہ ماحول دوست بھی ہے۔

Visit To News Source
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments