بارش کا پانی چھتوں پر جمع ہوجاتا ہے تو اسے پھینکیں نہیں بلکہ ۔۔ بارش کے پانی کو محفوظ کرکے اسے استعمال کرنے کا آسان طریقہ

کراچی میں آج کل بادل کبھی بھی برس پڑتے ہیں جس گھروں کے باہر اور چھتوں پر پانی جمع ہوجاتا ہے۔ تو کیوں نہ بارش کے پانی سے فائدہ اٹھایا جائے۔ مگر کس طرح طریقہ ہم آپ کو بتائیں گے جس کے بعد آپ کو بھرپور فائدہ حاصل ہوگا۔

کراچی کے رہائشی نے ایسا کارنامہ کر کے دکھایا جنہوں نے بارش کے پانی کو محفوظ کیا اور اس کا استعمال کرنے لگے۔

کراچی ڈیفنس ہاؤسنگ سوسائٹی کے ایک رہائشی نے 2000 گیلن پانی محفوظ کیا۔

جیسا کہ یہ سب جانتے ہیں کہ زمین میں پانی پختہ نالیوں، کنکریٹ، سیمنٹڈ سڑکوں کے باعث اور سیلابی بندوبست کی خاطر بنائے گئے نالوں کی وجہ سے جذب نہیں ہوپاتا جب کہ بورنگ اور بجلی کی موٹروں کی پیداوار دن بدن بڑھتی جارہی ہے اور زمین سے بے تحاشہ پانی بلا ضرورت نکل رہا ہے جس سے زیر زمین پانی روز بروز کم سے کم ہوتا جا رہا ہے۔

ضرورت اس امر کی ہے ہر سال بارش کا جو پانی ہمیں قدرت کی طرف سے تحفہ ملتا ہے اس کو چھوٹے چھوٹے کچے ریزروائرز میں جمع کرسکتے ہیں۔

اس مقصد کے لیے حکومت کو ہر ضلعے میں ہزاروں نہیں تو سینکڑوں کی تعداد میں واٹر بینک پراجیکٹس بنانے چاہیئں تاکہ زیر زمین پانی کی مقدار کو متوازن رکھا جائے اور بارش کے قدرتی پانی کو سیلابوں کی صورت سمندر میں غرق ہونے سے بچایا جائے۔

ہماری گورنمنٹ کو لوکل سطح پر بارش کے پانی کی سٹوریج بنانی چاھیں۔

کراچی کے شہری نے بارش کے پانی کو محفوظ کس طرح کیا آپ نیچے ویڈیو میں دیکھ سکتے ہیں۔

News Source

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments