اس سڑک پر حاملہ خواتین دم توڑ دیتی ہیں ۔۔ یہ کونسی سڑک ہے اور یہاں ایسا کیا مسئلہ کہ حاملہ خواتین یا تو خود مر جاتی ہیں یا پھر ان کے بچے ؟ جانیں سچ !

مُلک بھر میں چھوٹی بڑی سڑکیں خستہ حالی کا شکار ہیں اور پھر ان ٹوٹی پھوٹی سڑکوں پر رکشے والے اپنے رکشوں کو اس تیزی سے بھگاتے ہیں کہ جیسے ان کے ہاتھ سے کوئی خزانہ نکلنے والا ہو۔ یہ صرف کسی ایک خاص مخصوص علاقے کی بات نہیں ہے بلکہ ہر علاقے اور شہر میں کم وبیش ایسا ہی نظارہ دیکھنے میں آتا ہے۔

لاہور میں انارکلی سے شالیمار سڑک کا راستہ اس قدر خراب ہے کہ وہاں سے ہر کسی کیلئے گزرنا بہت مشکل ہے۔ سڑک ٹوٹی پھوٹی ہے، اتنے گڈھے ہیں ہ بائیک اور موٹرسائیکل رکشے والوں کے ساتھ آئے دن حادثات دیکھنے میں آتے ہیں اور اسی سڑک پر قریب میں ایک گائنی کا ہسپتال ہے جہاں روزانہ بڑی تعداد میں حاملہ خواتین کی آمد ہوتی ہے اور اکثر تو ڈیلیویری کی غرض سے آنے والی خواتین جب اس سڑک کے گڈھوں سے گزرتی ہیں تو تکلیف کے باعث یا تو خود جان کی بازی ہار جاتی ہیں یا پھر زیادہ جھٹکے لگنے سے ان کے نومولود پیٹ میں ہی مر جاتے ہیں۔

یہ ایک بہت بڑا مسئلہ ہے انتظامیہ کی جانب سے اس پر کوئی عمل درآمد نہیں کروایا جا رہا۔ اس سڑک کو 1 سال قبل بنوایا گیا مگر اس وقت وہ پانی کی پائپ لائن ڈالنا ہی بھول گئے جس کے باعث یہ سڑک توڑ کر پائپ لائن تو ڈال دی گئی مگر دوبارہ تعمیر نہ ہوسکی۔ گزارہ ہو رہا تھا مگر حالیہ بارشوں نے اس سڑک کو رولر کوسٹر کی طرح خطرناک بنا دیا ہے۔ ویڈیو مزید تفصیل کیلئے:

News Source

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments