اگر آپ کی گاڑی سے دھوئیں کا اخراج ہورہا ہے تو پھر ۔۔۔ گاڑی کے انجن کی خرابی کی 5 ابتدائی علامات کونسی ہیں جو بہت سے ڈرائیورز نظر انداز کر دیتے ہیں؟

موٹر کار ہمارا قیمتی اثاثہ ہوتی ہیں۔ چونکہ یہ مشینیں انسان سے بات نہیں کرسکتی ہیں ،اس لیے ڈرائیورز کے لیے انجن کی خرابی جانچنا مشکل ہوجاتا ہے اور لوگ انجن میں آنے والی خرابی کی ابتدائی علامات کو نظرانداز کردیتے ہیں جس سے گاڑی مالکان کو ہزاروں کا خرچہ کرنا پڑ جاتا ہے۔

لیکن ہمارے پاس کچھ ایسے معاون طریقہ کار ہیں جن پر آپ عمل کر کے اپنے روپے بچا سکتے ہیں۔

جیسا کہ اوپر بھی ذکر کیا گیا ہے کہ کار کا ڈیش بورڈ ان نشانات سے بھرا ہوا ہے جو مختلف ایکشنز کی نمائندگی کرتے ہیں۔ انہیں میں ایک انجن کی طرح کا نشان ہے۔ یعنی جب کار کی ہیڈ لایئٹس بند کھل ہوں تو اس کا مطلب انجن میں مسئلہ اٹھ کھڑا ہوا ہے۔

بعض اوقات گاڑی بالکل آسانی سے یعنی (اسموتھل) چل رہی ہوتی ہے جس سے کار ڈرائیور کو بھی آسانی ہوتی ہے۔ تاہم ، اگر آپ کی گاڑی سے عجیب و غریب آوازیں آرہی ہوں تو یہ انجن میں مسئلے کی ایک مثبت علامت ہے۔ تاہم فوری طور پر کار مکینک کے پاس اپنی گاڑی لے جائیں۔

گاڑی سے دھوئیں کا اخراج انجن کی خرابی کاسبب ہے۔ یاد رکھیں کہ گاڑی کے ایگزاسٹ پائپ سے دھواں اور بھاپ نکلنے میں فرق ہے۔ موسم سرما میں بھاپ کا نکلنا عام بات ہوسکتی ہے، اس کا مطلب یہ نہیں کہ گاڑی میں کوئی خرابی ہے۔

اگر انجن بہت گرم ہو رہا ہو یا تاروں میں کوئی مسئلہ آجائے تو اس کے نتیجے میں کار کی وینٹس اور ہوڈ سے دھواں کے اخراج شروع ہوجائے گا۔ ایسی علامات پر چوکس نظر رکھیں۔

اگر آپ کو اپنی کار سے بدبو آ رہی ہے تو آپ کو جلد سے جلد کسی تجربہ کار گاڑی کے میکینک کے پاس جانے کی ضرورت ہے۔ جب گاڑی کے ریڈی ایٹر میں مسائل آتا ہے تو خراب انڈوں کی طرح بو آتی ہے۔

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments