آپ کے ہاتھ بھی ایسے ہوگئے ہیں تو فوراً ڈاکٹر کے پاس جائیں ورنہ اپنے ہاتھوں کی مدد سے چیک کریں آپ کس بیماری میں مبتلا ہوگئے ہیں

ہمارے جسم کا ایک اہم حصہ ہمارے ہاتھ بھی ہیں جن کی مدد سے ہم ڈھیروں کام کرتے ہیں اور ان کے بغیر ہم کچھ نہیں کرسکتے ہیں، مگر یہ کام کرنے کے علاوہ ہمارے ہاتھ کئی قسم کی بیماریوں کی شناخت بھی کرتے ہیں جن کے بارے میں ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں۔

سرخ ہاتھ:

ماہرین کا کہنا ہے کہ: سُرخ ہاتھ جگر میں خرابی کی نشانی ہوسکتی ہے اور عام طور پر اسکی وجہ خون میں ہارمون کا عدم توازن یا بلڈ ویسلز ڈایلیشن ہو سکتی ہیں اگر آپکے ہاتھ کے بیرونی کنارے لال ہیں تو ڈاکٹر سے رجوع کرلیں۔

ناخن اور ان کے کناروں کا پھولنا:

اگر آپکی انگلیاں ناخنوں کے قریب سے پھولی ہوئی ہیں تو عام طور پر اسکی وجہ جسم میں آکسیجن لیول کی خرابی ہے اس کے علاوہ یہ دل اور جگر کی خرابی کی بھی وجہ ہوسکتی ہے۔

ہاتھوں میں پسینہ آنا:

ہاتھوں میں پسینہ آنا بہت سی بیماریوں کا سبب ہو سکتا ہے عام طور پر ہاتھوں میں زیادہ پسینہ آنا اوور ایکٹیو تھائیرائیڈ کی وجہ سے ہوتا ہے, بعض اوقات سٹریس کی صورت میں بھی پسینہ زیادہ آتا ہے۔

کمزور ناخن:

ناخنوں کا کمزور ہونا عام طور پر جسم میں زنک کی کمی کی وجہ سے ہوتا ہے ایسی صورت میں زیادہ زنک والی خوراک جیسے گوشت، ڈرائی فروٹ اور پھل وغیرہ زیادہ استعمال کرنا چاہیئے۔

نوٹ : یہ ایک عام معلومات ہے مزید معلومات کے لیے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

کیٹاگری میں : صحت
0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments