ادرک پر لونگ لگا کر کمرے میں رکھنے سے کیا ہوتا ہے؟ فائدے جان کر آپ بھی روزانہ یہ کام لازمی کریں گے

ادرک کھانے کے علاوہ بھی بہت سے فائدے ہوتے ہیں جن کے بارے میں ہمیں مکمل طور پر علم بھی نہیں ہے، ہماری ویب میں آپ کو ایسی بہت سی معلومات پہلے دی جا چکی ہے مگر آج کی معلومات واقعی منفرد کو اتنی کارآمد ہے کہ جان کر گھریلو خواتین تو اس ٹوٹکے کو آج ہی سے کرنا شروع کر دیں گی۔ جانیئے ادرک میں لونگ لگا کر کمرے میں رکھنے سے کون سے بڑے فائدے ہوتے ہیں۔

ادرک میں لونگ لگائیں کیسے؟

سب سے پہلے یہ جاننا ضروری ہے کہ ادرک میں لونگ لگانے کے لئے آپ ایک انچ کے ادرک کے ٹکڑے کو کاٹ لیں اور اس میں لونگ کو لگائیں، یہ مشکل کام نہیں ہے، بس آپ نے پورے زور سے لونگ کو ادرک میں لگانا ہے۔

ایسا کرنے سے کیا فائدہ ہوگا؟

٭ ایسا کرنے سے آپ گرمی میں ہونے والے حبس سے بچ سکتے ہیں، اب گھر بھر میں رکھنے سے تو زیادہ فائدہ نہیں ہو سکتا کیونکہ گرمی کا توڑ زیادہ تر کرنا مشکل ہو جاتا ہے۔ مگر کمرے میں رکھنے سے آپ کو بڑے فائدے مل سکتے ہیں کہ حبس سے بچ جائیں گے۔

٭ جن لوگوں کو سانس یا دمے کا مسئلہ ہے اگر وہ یہ ٹپ روزانہ کریں تو اس سے ان کے پھیپھڑے بھی مضبوط ہو جائیں گے اور سانس لینے میں کسی قسم کا کوئی مسئلہ بھی نہیں ہوگا اس لئے کہ ٹیوبرکلوسس سے بھی بچ جائیں گے اور دمے کا مرض بھی کنٹرول ہوگا۔

٭ گرمی میں چونکہ مچھروں کی افزائش میں اضافہ ہو جاتا ہے اس لئے کمرے میں رکھنے سے مچھر فوری بھاگ جائیں گے اور آپ کو سکون مل جائے گا .

٭ جن لوگوں کو پسینہ زیادہ آتا ہے ان کے لئے بھی یہ ٹپ کارآمد ہے جس کی وجہ یہ ہے کہ ادرک اینٹی مائیکروبل خصوصیات سے ماحول میں نمی پیدا کرتی ہے اور لونگ اینٹی فنگل ہے جوکہ اس نمی کو پسینہ پیدا کرنے والے غدود کے خلاف موثر بناتی ہے۔

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments