بنا سر والا آدمی؟ ان 5 عجیب و غریب تصویروں میں کیا گڑبڑ چھپی ہے جنہوں نے دیکھنے والوں کو چکرا کر رکھ دیا

اکثر انٹر نیٹ پر ایسی دماغ کو چکرا دینے والی تصاویر موجود ہوتی ہیں جنہیں سمجھنے میں وقت درکار ہوتا ہے۔ غور سے دیکھ کر ہی ان دلچسپ و عجیب تصویروں کی حقیقت سمجھ آتی ہے۔

آج ہم انہیں عجیب و غریب تصاویر پر ایک نظر ڈالیں گے اور جانیں گے ان کی حقیقت۔

1- اس تصویر میں کیا یہ انسانی دل موجود ہے؟ یقینا آپ بھی یہی سوچ رہے ہوں گے کہ شخص کے ہاتھ میں موجود انسان کا دل ہے۔ لیکن حقیقت کچھ اور ہی ہے۔ دراصل یہ انسانی ہاتھ نہیں بلکہ آلو ہے جو ہو بہ بو آلو کی شکل سے ملتا جلتا ہے۔

2- مذکورہ تصویر میں بظاہر یہ ایک بطخ کا بچہ نظر آرہا ہے لیکن در حقیقت یہ بطخ کا بچہ نہیں بلکہ ٹماٹر ہے۔ بلاشبہ یہ قدرت کا ایک خوبصورت کرشمہ ہے۔

3- اس تصویر کو دیکھ کر یوں لگتا ہے کہ کتے کے منہ میں کوئی بوٹی کا ٹکڑا لٹکا ہوا ہے لیکن ایسا بالکل نہیں ہے، تصویر کو غورسے دیکھیں تو یہ کتے کی اپنی ہی زبان ہے جو سائز میں کافی لمبی بھی ہے۔

4- اس آدمی کا سر کہاں گیا؟ یقینا آپ بھی اس تصویر کو دیکھ کر چونک گئے ہوں گے۔درحقیقت اس تصویر میں آدمی سورہا ہے اور اس کے سر پر جیکٹ کی ہوڈی موجود ہے جس کی وجہ سے یہ شخص بنا سر والا نظر آرہا ہے۔

5- اونٹ کے منہ میں زیرا یہ کہاوت تو آپ سب نے سنی ہوگی لیکن اس تصویر کو دیکھ کر یوں لگتا ہے کہ اونٹ کے منہ میں آدمی گھس گیا ہو۔ مزاحیہ طرز کی اس تصویر میں ایک آدمی کافی دور موجود ہے لیکن ایسا لگتا ہے جیسے اونٹ کے منہ میں موجود ہو۔ تصویر کھیچنے والے بہت بڑا کارنامہ ہے۔

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments