شادی کے 15 دن بعد ماں کی موت ہوگئی اور پھر ۔۔۔ ہر جمعے کو دلہن بننے والی عورت کی کہانی

دلہن بننے کا خواب ہر لڑکی دیکھتی ہے اور سب کی ہی یہ خواہش ہوتی ہے کہ جب ان کی شادی ہو یہ سب سے خوبصورت اور حسین نظر آئیں سب ان کی ہی تعریف کریں۔ یہ حسین لمحات شاید ہر کسی کے نصیب میں نہیں ہوتے مگر جب قسمت دلہن بننے کا موقع دیتی ہے تو خواتین اپنی ساری حسرتیں پوری کرتی ہیں۔

آج ہم آپ کو بتا رہے ہیں ایک ایسی خاتون کی کہانی جن کا نام حرا ذیشان نامی خاتون، ہے۔ ان کا تعلق لاہور سے ہے اور یہ ہر جمعہ کو نماز کے بعد دلہن بنتی ہیں، سجتی سنورتی ہیں۔ جبکہ ان کی عمر 42 سال ہے اور ان کے 4 بچے ہیں۔

حرا کی کہانی:

2006 میں حرا کی والدہ کو بلڈ کینسر ہوگیا تھا، جس کی وجہ سے اور وہ لاہور کے گنگا رام ہسپتال میں داخل ہوگئی تھیں، ان کی زندگی کے آخری لمحات تھے انہیں خون کی ضرورت تھی اس حوالے سے کئی لوگوں نے کہا اور جب ذیشان نامی ایک شخص ان کی والدہ کو خون کا عطیہ دینے آیا تو ان کی والدہ نے ذیشان کو حرا سے شادی کرنے کے لئے کہا جس پر دونوں طرف سے گھر والے رضامند ہوگئے اور ہسپتال میں ہی حرا کا نکاح پڑھایا گیا اور یہیں سے ان کی رخصتی رکشے میں ہوئی۔

دلہن کی طرح تیار کیوں ہوتی ہیں ؟

ان کی شادی کے 15 دن بعد ان کی والدہ کا انتقال ہوگیا تھا اور یہ زندگی کا سب سے بڑا صدمہ تھا جس کو یہ برداشت نہیں کر پا رہی تھیں اور ڈپریشن کا شکار ہوگئی تھیں۔ مگر چونکہ ان کو تیار ہونے کا بہت شوق تھا اور شادی کے دن تیار ہونے کا موقع نہ ملا تھا۔ اسی لیئے حرا شادی کے 1 سال کے بعد سے ہر جمعے کو نماز کے بعد دلہن کی طرح تیار ہوتی ہیں اور پارلر سے برائیڈل میک اپ کرواتی ہیں۔

شوہر کہاں ہیں؟

حرا کے شوہر انگلینڈ میں رہتے ہیں اور اس سال 20 جنوری کو وطن واپس آئیں گے۔ حرا کہتی ہیں کہ میرے شوہر بہت اچھے اور محبت کرنے والے ہیں انہوں نے کبھی مجھے کسی بات سے منع نہیں کیا۔

بچے:

حرا کے 6 بچے تھے مگر 2 بچے ڈلیوری کے وقت ہی فوت ہوگئے تھے اور اب ان کے 4 بچے ہیں۔

فٹنس:

حرا کی عمر 42 سال ہے مگر وہ کہیں سے 42 سال کی نہیں لگتی ہیں، ان کے بال بھی بہت اچھے گھنے اور چمکدار ہیں۔ ان کے مطابق:

” شوہر اچھا ہو تو بیوی خوبصورت اور جوان رہتی ہے، میں بھی اپنے شوہر کے لئے سجی سنوری رہتی ہوں، اور دوسری خواتین کو بھی مشورہ دیتی ہوں کہ شوہر سے محبت اس حد تک کریں کہ شوہر ان کو چاہیں۔”

W3Schools.com
0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments