مشہور شیف سنجیوو کپور نے بتائے کھانا ذائقہ دار بنانے کی خاص ٹپس جو ہر خواتین کو معلوم ہونی چاہیئے

خواتین کھانا بنانے کے لئے ہر قسم کی نئے ریسیپی ٹپس اور ماہر شیف کے بتائے ہوئے طریقے استعمال کرتی ہیں کیونکہ کھانا جب ذائقہ دار ہوتا ہے تو ہی گھر والے پیٹ بھر کے کھانا کھاتے ہیں اور جب گھر والے دل سے کھانا کھائیں تو بنانے والوں کو بھی خوشی ہوتی ہے۔

آج ہم آپ کو بتا رہے ہیں دنیا بھر میں مشہور شیف سنجیوو کپور کی بتائی ہوئی بہترین کھانا ٹپس تو بس آپ بھی جانیں اور کھانوں میں جان ڈالیں:

سنجیوو کھانا ٹپس:

٭ ناریل پاؤڈر:

ایسے کھانے جن میں گریوی یا سالن بنتا ہے جیسے کڑاہی، کڑی، قورمہ، مٹر آلو یا کوئی بھی دیگر کھانا اس کو بنانے کے بعد اوپر سے پسا ہوا ناریل ڈالیں تو کھانوں میں مزید ذائقہ بڑھ جاتا ہے۔

٭ مکھن:

کھانوں میں مکھن اور آئل دونوں کا استعمال 1:1 کے حساب سے کریں، جیسے ایک چمچ آئل ڈال رہی ہیں تو ایک چمچ مکھن استعمال کریں۔ پھر کھانے کا ذائقہ دیکھیں جو کھائے گا وہ کھاتا ہی رہ جائے گا۔

٭ ہلدی:

دال کو ذائقے دار بنانا چاہتی ہیں تو اس میں بھگار ڈالنے سے قبل ہلدی شامل کریں اور پھر بھگار ڈالیں، اس طرح تڑکے والی سادی دال مزیدار بنے گی۔

٭ نمک:

کوفتے، پکوڑے یا کوئی بھی ایسا کھانا جس میں فرائی کرنا ہو اس میں نمک پہلے شامل کریں یعنی آئل کے ساتھ نمک شامل کرکے 5 منٹ فرائی کریں اور پھر دیگر اجزاء ڈال کر کھانا تیار کرلیں۔

٭ ٹماٹر:

ٹماٹر کے پیسٹ میں سرکہ شامل کرکے رکھ لیں اور جب بھی کھانا بنانے لگیں، اس کو شامل کرلیں۔ کھانے میں کسی قسم کی کھٹائی ڈالنے کی ضرورت نہیں پڑے گی اور ذائقہ بھی شاندار ہوگا۔

W3Schools.com
0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments